Klacht Tommy Teleshopping: Retour gestuurd - geen geld terug

Klachtnummer
# 94907
Gebruiker
Sannie67
Datum
1 reactie

Details

De klacht

4 december heb ik Jeggings besteld bij Tommy Teleshopping. Deze werden op 12 december bezorgd, maar voldeden niet aan de verwachting. Volgende dag pakket retour gestuurd.
Begin januari nog geen bericht. Mijn man heeft tel. contact gezocht op 9 jan. Na lang wachten heeft hij gesproken met Ingrid Rouwenhof die hem vertelde dat er niets retour was gekomen. Hij gaf het nummer van de retourbon van PostNL door en toen ze het nagekeken had, belde ze 's middags terug en vertelde dat het binnen 14 dagen op de rekening zou staan.
26 januari opnieuw gebeld. Heel lang moeten wachten. Natalia Fernandez vertelde dat er niets bekend was. Werd weer nagekeken en zou terugbellen. Dat is nog niet gebeurd en als ik alle klachten lees op internet, ben ik bang dat er ook niets meer gaat gebeuren.
Dat ik verlengde garantie heb betaald voor leggings vindt ik belachelijk en ook de verzendkosten van 9,95 lijken mij zeer hoog. Zelf 6,95 betaald voor retour zenden.

De oplossing

Ik wil graag teruggestort hebben op mijn rekening, 49,95 voor het produkt, 2,50 voor een belachelijke garantie en 3 Euro. voor de te hoge verzendkosten.
Totaal bedrag terug te vorderen binnen 7 dagen: 55,45 Euro

1 reactie

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Op 29 januari 2015 telefonisch contact opgenomen met de klant. Vraag besproken en naar tevredenheid opgelost.

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen