Opgelost door Tommy Teleshopping: Retourformulier wordt niet aan klant toegezonden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 54009
Gebruiker
ANijhof
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 5 maart 2014 telefonisch contact gehad met Klantenservice.
Ik ben ontevreden over de anti aanbak pannenset Cerafit Gold Edition
(ze bakken WEL aan en zijn slecht schoon te maken)
Volgens de medewerkster geen probleem, zij zou een retour-formulier toezenden naar mijn emailadres. Op 8 maart nog niets ontvangen, daarom een email verzonden naar de Klantenservice. Op 10 maart volgt reactie, formulier zou op 6 maart toegezonden zijn.
Ik heb niets ontvangen, ook niet als SPAM. Het klachten-formulier is door Klantenservice naar verkeerde emailadres verzonden. Ondanks meerdere verzoeken van mijn kant nog steeds niets ontvangen.

De oplossing

Ik ben ontevreden ben over de geleverde anti aanbakpannenset Cerafit Gold Edition omdat ze WEL aanbakken:
- ik wil de aankoop ongedaan wil maken;
- ik wil de pannen retour zenden;
- ik wil het aankoopbedrag terug ontvangen.

2 reacties

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Op 14 maart 2014 telefonisch contact opgenomen met de klant. Vraag besrpoken en naar tevredenheid opgelost.
  2. Auteur
    ANijhof
    Datum
    Binnen enkele uren na plaatsing van de klacht op Klachtenkompas.nl heeft Tommyteleshopping contact opgenomen en het gevraagde retourformulier toegezonden.
    Waarom reageren ze niet meteen en correct op klachten, dat scheelt een hoop onvrede en extra werk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ANijhof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?