Opgelost door Tommy Teleshopping: Retourformulier wordt niet aan klant toegezonden
Details
De klacht
Op 5 maart 2014 telefonisch contact gehad met Klantenservice.Ik ben ontevreden over de anti aanbak pannenset Cerafit Gold Edition
(ze bakken WEL aan en zijn slecht schoon te maken)
Volgens de medewerkster geen probleem, zij zou een retour-formulier toezenden naar mijn emailadres. Op 8 maart nog niets ontvangen, daarom een email verzonden naar de Klantenservice. Op 10 maart volgt reactie, formulier zou op 6 maart toegezonden zijn.
Ik heb niets ontvangen, ook niet als SPAM. Het klachten-formulier is door Klantenservice naar verkeerde emailadres verzonden. Ondanks meerdere verzoeken van mijn kant nog steeds niets ontvangen.
De oplossing
Ik ben ontevreden ben over de geleverde anti aanbakpannenset Cerafit Gold Edition omdat ze WEL aanbakken:- ik wil de aankoop ongedaan wil maken;
- ik wil de pannen retour zenden;
- ik wil het aankoopbedrag terug ontvangen.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.