Klacht Tommy Teleshopping: Sweefer van 70euro stopt er direct kan geen meter opzuigen dan stopt dat ding al

Angel

Sweefer stopt al na enkele sec dus echt niet zoals jullie zeggen drie kwartier !!!!! 30 dagen geld goed garantie val ik natuurlijk net weer buiten terwijl ik dat ding miss nu twee mnd heb echt een miskoop en op een degelijke site staat dat ding voor 14.99 !!!!!!dat doet niet zo'n zeer wanneer by zo snel kapot gaan in je beurs !!!!wou dit toch melden want van andere die dat ding bij jullie besteld hadden hoor je niet veel beters over dat geweldige zuigertje Jammer weer een rede om niet meer bij jullie te shoppen

Geld terug nieuwe hoef ik niet vertrouwen in het product heb ik niet meer ,

Tommy Teleshopping
    Tommy Teleshopping heeft een standaard 30 dagen niet goed geld terug garantie. Daar naast is het mogelijk een garantie bij te kopen voor 365 dagen (1 jaar). Hier heeft de klant geen gebruik van gemaakt. Pakket is op 14 oktober 2014 afgeleverd. De eerste melding betreft retourzending is op 9 december, waardoor het pakket niet meer geretourneerd kan worden voor restitutie.
    Angel
    Hoe kan men een klacht vergelijken met het retour sturen omdat men niet tevreden is.
    Fabrikant c/q leverancier is verantwoordelijk voor een deugdelijk apparaat. Het is dus geen excuus om te verwijzen naar het niet terug sturen van het product. Weet u wat, mijn moeder, mevr. A. Nuhn uit Valkenswaard, heeft ook zo een stofzuiger geleverd gekregen en daar een jaar extra garantie bij gekocht. De stofzuiger is geretourneerd en verrekend maar de garantie niet. Gebruik die maar voor mijn product.
    Tommy Teleshopping
    Wij bieden onze klanten uiteraard een garantie op de artikelen. U komt uiteraard wél in aanmerking voor vervanging van het defecte artikel. Helaas kunt u geen gebruik maken van de garantie die uw moeder heeft gekocht bij haar aankoop. Graag vernemen wij van u, of u de defect Swivel Sweeper wenst te retourneren voor omruiling.
    Angel
    Deze oplossing wordt geaccepteerd, zonder verzendkosten, dus ook geen retourkosten

Angel

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?