Klacht Tommy Teleshopping: Terugstorten geld op eigen rekening duurt te lang!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 87494
Gebruiker
Ushi
Datum
2 reacties

Details

Klacht


Op 25 november jl. heb ik een een pakketje van Tommy Teleshopping retour gestuurd, maar tot op heden nog steeds mijn geld niet ontvangen op mijn girorekening. Ik heb een mail gestuurd waarin zij aangaven dat zodra het binnen is het nog 10 dagen duurt voordat het op mijn rekening staat.
Het is vandaag 8 december dus 13 dagen later en nog steeds geen geld terug gezien. Ik vind het ronduit schandalig dat je als klant geacht wordt het product direct te betalen, maar als iets retour wordt gezonden je er weken op kunt wachten.































































































































Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld zo snel mogelijk op mijn girorekening zien.

Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Na ontvangst van de retourzending wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen bijgeschreven op het rekeningnummer van de klant. Wij hebben het pakket van mevrouw Kriesch 10 december 2014 retour ontvangen. In de loop van komende week (week 51) zal het aankoopbedrag zichtbaar zijn op de rekening van de klant.
  2. Auteur
    Ushi
    Datum
    Ik ben heel benieuwd. We zitten nu in week 51 op donderdag 18 december en er is nog geen geld teruggestort.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen