Klacht Tommy Teleshopping: Terugstorten geld op eigen rekening duurt te lang!
Details
Klacht
Op 25 november jl. heb ik een een pakketje van Tommy Teleshopping retour gestuurd, maar tot op heden nog steeds mijn geld niet ontvangen op mijn girorekening. Ik heb een mail gestuurd waarin zij aangaven dat zodra het binnen is het nog 10 dagen duurt voordat het op mijn rekening staat.
Het is vandaag 8 december dus 13 dagen later en nog steeds geen geld terug gezien. Ik vind het ronduit schandalig dat je als klant geacht wordt het product direct te betalen, maar als iets retour wordt gezonden je er weken op kunt wachten.
Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld zo snel mogelijk op mijn girorekening zien.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.