Klacht Tommy Teleshopping: Toezegging retour portokosten, wacht al sinds 20 april (retourdatum), nog steeds niets!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 115320
Gebruiker
avovd
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ivm verkeerde maatvoering bij Tommy Teleshopping een artikel retour gestuurd.
Het bedrag van het artikel retour ontvangen, maar de portokosten zijn nog steeds niet vergoed, ondanks het toesturen op verzoek van de klantenservice van het retourbewijs tot 2x toe en heel veel mailtjes. Retouren moeten via het retourformulier en een postbus, dus moet je portokosten betalen, een antwoordnummer zou handiger zijn, zeker voor de klant. Hele slechte service jammer genoeg.

De oplossing

Eindelijk de vergoeding die toegezegd is. Het gaat hier maar om € 6,95!!!

2 reacties

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    De restitutie van de verzendkosten retour staat reeds in verwerking. Wij verwachten dat het bedrag deze week staat bijgeschreven op het door u opgegeven bankrekeningnummer. Onze welgemeende excuses voor de vertraagde afhandeling.
  2. Auteur
    avovd
    Datum
    Nu haast een week verder en zoals verwacht nog niet ontvangen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
avovd
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen