Klacht Tommy Teleshopping: tuinslang

lon

slechts enkele keren gebruikt 2 dure Xhose tuinslangen. terug gestuurd en nog stees geen reactie . op mail wordt al helemaal niet gereageerd . bellen steeds start met een euro. zeer zeer slechte service.

graag geld retour ipv weer twee slangen

Tommy Teleshopping
    Na controle is gebleken dat u pakket reeds retour is ontvangen in onze magazijn. Daar wij zorgdragen de omruiling spoedig toe te sturen. Uw pakket wordt momenteel verzendklaar gemaakt. Wij verwachten u pakket binnen enkelen werkdagen af te leveren op het door u opgegeven adres.
    lon
    Ik heb twee nieuwe slangen gekregen van een ander merk magic maxx zou dezelfde kwaliteit moeten zijn. Nu dat is niet het geval ze lekken nog harder dan de vorige . Ik heb ze alle twee geprobeerd . de garage nat van het lekken de slangen zijn ook nu weer een ramp. Ik vraag mij af hoe je als bedrijf dit durft te sturen.
    ik had graag mijn geld terug . ze de slangen komen maar halen of geef een antwoord nummer voor gratis verzenden. hoop op een snel antwoord. l van loon
    Tommy Teleshopping
    Op 24 augustus jl. telefonisch contact gehad met de klant. De klacht besproken en opgelost.

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?