Klacht Tommy Teleshopping: Verlang alleen een snelle terug storting

Klachtnummer
# 250906
Gebruiker
P.J.A.M. Lavrijssen
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Ik heb op 29 november twee heaters aangetekend terug gestuurd.
Heb nu nog geen retour storting onvangen wel gereageerd

Beste heer Lavrijssen,

Tommy Teleshopping heeft uw retour op 1 December verwerkt in het magazijn.

Tevens is er een terug storting gemeld, wij dragen zorg dat het aankoopbedrag
binnen het wettelijk termijn van 14 dagen is terug gestort op het door u
opgegeven iban rekeningnummer.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Tommy Teleshopping.

De oplossing

zo snel mogeleijk oplossen graag

1 reactie

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Heer Lavrijssen,

    Tommy Teleshopping gaat voor u het bedrag met spoed terug storten. Dit gebeurd op de creditcard waarvan tevens de betaling is gedaan.

    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

    Namens ons gehele team wensen wij u een fijne jaarwisseling.

    Met vriendelijke groet,

    Tommy Teleshopping.

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen