Opgelost door Tommy Teleshopping: verzendkosten toch betalen na retourneren bestelling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66927
Gebruiker
Faysal
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een tijd geleden heb ik een maggic bullet besteld. Bij het bestellen is mij toegezegd dat ik mijn pakket binnen 10 dagen zou ontvangen. nadat ik na 12 dagen niks heb ontvangen wilde ik deze bestelling annuleren. na telefonisch contact met tommy bleek dat zei het product niet voorradig hadden maar de bestelling annuleren ging ook niet. Ik moest het pakket maar niet aannemen. Bij het wachten op de pakket kwam mijn buurman naar mij toe dat hij een pakket van tommy had aangenomen. weigeren ging dus niet. na weer telefonisch contact is mij toegezegd dat ik de pakket kosteloos kon terug sturen. Ik heb nadrukkelijk gevraagd of ik dan van alle kosten zou af zijn. Hierop is JA gezegd.
Nu een aantal weken later krijg ik een betalingsherinnering van E 128,90. na weer telefonisch contact te hebben gehad met tommy schijnt de besteling en deze herinnering elkaar te hebben gekruist. Echter het bedrag van E 29,90 moet ik nog wel even voldoen (verzend en service kosten).

De oplossing

verzend en service kosten voor eigen rekening nemen. Ik heb ruimschoots van tevoren(voordat de maggic bullet überhaupt bij tommy in het magazijn) proberen te annuleren.
telefoniste vind het heel vervelend dat het zo moet lopen, ik ook!

2 reacties

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Op 9 juli 2014 telefonisch contact opgenomen met de klant. Vraag besproken en naar tevredenheid opgelost.
  2. Auteur
    Faysal
    Datum
    Het is goed opgelost alleen een beetje jammer dat we hier niet onderling konden uitkomen en dat hier pas wat mee word gedaan na het melden van de klacht op Internet!
    Maar verder kan ik wel waarderen dat we hier alsnog zijn uitgekomen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Faysal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen