Opgelost door Tommy Teleshopping: verzendkosten toch betalen na retourneren bestelling

Faysal

Een tijd geleden heb ik een maggic bullet besteld. Bij het bestellen is mij toegezegd dat ik mijn pakket binnen 10 dagen zou ontvangen. nadat ik na 12 dagen niks heb ontvangen wilde ik deze bestelling annuleren. na telefonisch contact met tommy bleek dat zei het product niet voorradig hadden maar de bestelling annuleren ging ook niet. Ik moest het pakket maar niet aannemen. Bij het wachten op de pakket kwam mijn buurman naar mij toe dat hij een pakket van tommy had aangenomen. weigeren ging dus niet. na weer telefonisch contact is mij toegezegd dat ik de pakket kosteloos kon terug sturen. Ik heb nadrukkelijk gevraagd of ik dan van alle kosten zou af zijn. Hierop is JA gezegd.
Nu een aantal weken later krijg ik een betalingsherinnering van E 128,90. na weer telefonisch contact te hebben gehad met tommy schijnt de besteling en deze herinnering elkaar te hebben gekruist. Echter het bedrag van E 29,90 moet ik nog wel even voldoen (verzend en service kosten).

verzend en service kosten voor eigen rekening nemen. Ik heb ruimschoots van tevoren(voordat de maggic bullet überhaupt bij tommy in het magazijn) proberen te annuleren.
telefoniste vind het heel vervelend dat het zo moet lopen, ik ook!

Tommy Teleshopping
    Op 9 juli 2014 telefonisch contact opgenomen met de klant. Vraag besproken en naar tevredenheid opgelost.
    Faysal
    Het is goed opgelost alleen een beetje jammer dat we hier niet onderling konden uitkomen en dat hier pas wat mee word gedaan na het melden van de klacht op Internet!
    Maar verder kan ik wel waarderen dat we hier alsnog zijn uitgekomen

Faysal

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?