Opgelost door Tommy Teleshopping: Verzendkosten X Hose

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 113043
Gebruiker
Toby
Datum
2 reacties

Details

Klacht

3 weken geleden een X Hose besteld en de volgende dag direct retour gezonden a 6.95 retour kosten
Na 2 herinneringen contact opgenomen met After Pay en retour was laat verwerkt
Wel moet ik nog 19.90 euro betalen voor service kosten en verzendkosten
In de algemene voorwaarden van Tommy Teleshopping art 7 staat iets heel anders en volgens de wet hoeft dat al helemaal niet
Graag uw reactie

Gewenste oplossing

Uw reactie graag
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Op 9 juni jl. telefonisch contact gehad met de klant. Vraag besproken en naar tevredenheid opgelost.
  2. Auteur
    Toby
    Datum
    Ben gebeld door Tommy Teleshopping en de zaak is naar tevredenheid opgelost

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen