Klacht Tommy Teleshopping: verzonden pakket niet te traceren

Klachtnummer
# 96150
Gebruiker
Eliza16
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Heb 2 februari een mail gehad over mijn bestelling en dat deze verzonden is per DHL.
Echter kan DHL deze niet vinden!
Betreft ordernummer: 8359481 met code De Track & Trace verzendingscode van uw bestelling is 3STTS154015612
Ik wil graag weten hoe het zit en wanneer ik het nu ontvang.

De oplossing

Graag zo snel mogelijk bezorgen!

3 reacties

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Op 9 februari 2015 voicemail ingesproken.. Pakket is inderdaad nog niet verzonden. Wij hebben het magazijn verzocht pakket vandaag te verzenden. Levering in de loop van de week.
  2. Auteur
    Eliza16
    Datum
    Heb de voicemail gehoord. Ik wacht nog even af. Vind het heel vreemd dat er vorige week maandag een code gegeven wordt en vervolgens een week later te horen krijg dat het pakket niet verzonden is. Waarvoor dan de code?? Maar lees dat dat het een veel voorkomende klacht is.
  3. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Hierbij delen wij mede dat de bestelling is verzonden. Na controle van de Track&Trace blijkt dat uw bestelling vandaag wordt aangeboden.

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen