Opgelost door Tommy Teleshopping: wacht al twee maanden op terugstorting aankoopbedrag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 184934
Gebruiker
Pauline
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Product kool barbecue teruggestuurd, kreeg op 7 juli bericht: in goede orde ontvangen, geld wordt binnen 14 werkdagen terug gestort. Na een maand telefonisch contact gehad, nogmaals bevestigd : het bedrag wordt zsm teruggestort. 31-8 gemaild: waar blijft de teruggave van mijn geld, mail terug gehad: sorry u ontvangt het zsm.
Het is nu 9 september en ik wacht nog steeds.

De oplossing

wil zsm mijn aankoopbedrag op mijn rekening terug gestort zien

2 reacties

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Beste Klant,

    Tommy Teleshopping heeft voor u een spoedstorting gemeld bij de financiële administratie.

    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Tommy Teleshopping.
  2. Auteur
    Pauline
    Datum
    Ben blij met de reactie van Tommy Teleshopping, maar ben pas echt tevreden als het aankoopbedrag daadwerkelijk op mijn rekening staat. Op 15 september nog steeds niet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pauline
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen