Klacht Tommy Teleshopping: X-Hose

Sjakie

Goedemiddag

Tot twee maal toe heb ik een X-hose gekocht. De eerste was na 1 jaar kapot en de tweede na 5 maanden. Een prachtige product maar voor serieus veel geld. Zo kort gebruik kunnen maken van dit product is echt niet goed.
Dat het volgende probleem dat bellen met de service en garantie afdeling iets verschrikkelijks is. Tot 4 maal toe meer dan 10 minuten in de wacht en nog geen contact. Een mail gestuurd 12 dagen geleden en ook geen reactie Ik ben niet tevreden en vraag toch wel een passende oplossing in deze.

Ik hoor u graag !

vr gr Sjaak Melissant

Sjaak Melissant

geld terug

Tommy Teleshopping
    Helaas geeft u aan dat uw Xhose defect is. Vriendelijk verzoeken wij u om het defecte artikel compleet, in de originele verpakking retour te zenden. Hierbij attenderen wij u er op de reden van het retour zenden op het retourformulier in te vullen. Het retourformulier ontvangt u binnen 2 √° 3 werkdagen per post. Helaas kunnen wij de retourzending zonder deze gegevens niet in behandeling nemen. Na ontvangst van uw retourzending dragen wij zorg voor spoedige omruiling van de Xhose.

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?