Klacht Tommy Teleshopping: Xhosa en garden hose

Hartbouw

Inmiddels binnen 1 jaar tijd 3x X hose kapot na 1 of 2 keer gebruikt te hebben!. Van welk inferieur materiaal worden deze zelf-verlengbare tuinslangen gemaakt? Iedere keer mag je bellen..... wachttijd - de kosten zijn in verhouding tot het product irreëel.
EN men meent dat als een product als 'service' kan worden omgeruild er 'gewoon' een factuur wordt meegezonden - en vervolgens dreigen met incasso.

Geld terug; opnieuw z'n inferieur product daar hebben we niets aan!

Tommy Teleshopping
    Beste Consument,

Onlangs heeft u een klacht geplaatst op klachtenkompas. Na inzage in uw klantkaart blijkt dat er onlangs contact is geweest omtrent uw bestelling.

Hieruit blijkt dat u de slangen mag retourneren voor restitutie.

Wij vertrouwen erop u hiermee opgepaste wijze van dienst te zijn geweest.

Team Tommy Teleshopping.
    Hartbouw
    Deze klacht beschouwen wij als afgehandeld indien het volledige betaalde op onze rekening is teruggestort.
    Hartbouw
    -10 inmiddels kregen wij via het incassobureau aanmaning voor de betaling, waarvan? Nadat wij een nieuwe flexibele tangslang X-hose kregen, was ook deze binnen een paar keer gebruik kapot. Bij levering was ook weer het garantiebewijs c.q .factuur. Teleshopping heeft deze garantie geboekt als zijnde aankoop..... .Teleshopping niet thuis, want men had ook onze retourzending niet ontvangen. De klant moest maar bewijzen dat het pakket was aangekomen..... Het is een soap van de eerste orde. -10!!

Hartbouw

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?