Klacht Tommy Teleshopping: XHose 15 mtr slang +xhose WaterJet

Joopvan der reijden

Waterslang past niet op deWaterjet.Ontvangen 18.3.2015.Klacht ver zonden .23.3. koppel stuk ontvangenT3404. niet te gebruiken. Telefonisch kontakt ,zou een nieuw onderdeel krijgen met foto hoe te bevestigen. D.D 7 .4.2015 nog niets ontvangen ,Totaal e 72.85 betaald ,maar is niet te gebruiken.

Wil totaal terug zenden en geld terug

Tommy Teleshopping
    Op 9 april telefonisch contact gehad met klant. klant geeft aan het door ons verstuurde koppelstuk nog niet te hebben ontvangen, waarvoor onze welgemeende excuses. Middels is er opnieuw een zending verstuurd met het benodigde koppelstuk, welke naar verwachting binnen 2 werkdagen wordt aangeboden op het door de klant opgegeven adres. Wij zullen aanstaande maandag opnieuw telefonisch contact opnemen met de klant.
    Tommy Teleshopping
    op 14 april jl. nogmaals telefonisch contact gehad met de klant. Klant heeft in middels het benodigde koppelstuk ontvangen. Waardoor de Xhose in combinatie met de Waterjet naar toebehoren werken. Wij wensen veel plezier met uw aankoop.

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?