Klacht Tomo insurance services: Iphone 5s defect Tomo maakt fout op fout op fout.

shimai

Op 17-12-2015 defecte telefoon telefonisch aangemeld bij Tomo, na een ellenlange telefonische vragenlijst krijg ik per mail nogmaals een vragenlijst.
Ook deze ingevuld en retour gemaild, aansluitend krijg ik een mail dat mijn telefoon de volgende dag opgehaald zou gaan worden, het tijdstip van ophalen zou ik in weer een andere mail ontvangen.
Dus heb ik iemand in huis geregeld en later op de dag blijkt, niets opgehaald.
Maar weer gebeld, al de mij bekende email adressen van Tomo blijken no reply te zijn nml. dus mailen lukt niet echt.
Nieuwe afspraak voor ophalen gemaakt en inderdaad, de telefoon wordt omgeruild voor een leentoestel, het Tomo formulier wat ik klaar moest leggen vergeet de koerier mee te nemen.

Na een tijdje online de status gecheckt, helaas geen info, dus maar weer eens gebeld, tja moeilijk moeilijk, waterschade, geen roest, gister is er nog wel iets aan gedaan, maar een kleine week later nog steeds geen info hoor/

per omgaande duidelijke afspraken inzake de schade afhandeling

Tomo insurance services is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Tomo insurance services?