Opgelost door TOMS: Slechte service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 567754
Gebruiker
Rose
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1e bestelling nooit aangekomen. Adres zou niet kloppen,maar dit stond wel juist in de bevestigingsmail.
Aankoopbedrag werd terug gestort maar de verzendkosten niet. Terwijl ik niet zelf had gekozen voor retour.

2e bestelling geprobeerd,daar stond nu geen verzendkosten op deze bestelling bij ,tot de laatste betaling stap en toen werden er alsnog verzendkosten gerekend. Volgens chat medewerker is verzenden altijd gratis. Advies ander apparaat gebruiken om bestelling te plaatsen.Volgens telefonist was gratis verzenden een foutje op de site.

Geen fijne ervaring voor een 1e bestelling.

De oplossing

Verzendkosten terug storten van nooit aangekomen bestelling en het zou ze sieren om de fout uit de site te halen en voor deze keer alsnog gratis verzenden aan te bieden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

TOMS is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rose
Datum
Uiteindelijke oplossing
Verzendkosten worden terug gestort. 10% korting op nieuwe bestelling. Fijn!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over TOMS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen