Klacht TomTom: Abonnement voor gratis kaartupdates is stilzwijgend geannuleerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 362461
Gebruiker
Rudi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb destijds een TomTom Go 50 gekocht met GRATIS lifetime kaartupdates. Nu ik de nieuwe kaart wilde installeren, bleek dit niet te kunnen zonder een SD-kaart te kopen. Oftewel: de service die ik destijds gekocht heb, is stilzwijgend opgeheven. Updaten kan immers op geen enkele manier meer gratis.

Ter info: Ik heb al de kleinst mogelijke kaart geselecteerd en heb alle extra's (zoals stemmen en talen) verwijderd. De kleinste kaart is domweg groter dan de maximaal beschikbare ruimte op het apparaat.

De (vrij onbeschofte) klantenservice werkt op geen enkele manier mee te werken en is van mening dat ze de gratis service nog steeds aanbieden, al geeft ze toe dat dit wel geld kost...

De oplossing

Ik wil graag dat ze mij de mogelijkheid geven waar ik destijds voor heb betaald: gratis mijn kaart updaten. Daar zijn in mijn ogen verschillende opties voor:
- De kaarten kleiner maken (zelf laten kiezen welke landen je weglaat zodat er altijd kaarten zijn die passen)
- Mij een gratis SD-kaart toesturen
- Mijn geld teruggeven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rudi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is niet eens op gereageerd...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over TomTom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen