Klacht TomTom: bijwerken kaarten op navigatieapparaat werkt niet meer.

Klachtnummer
# 308529
Gebruiker
N.M. Blom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op mijn computer heb ik het programma mydryveconnect. Dat gebruik ik voor het bijwerken van de kaarten in het navigatieapparaat.
Mydriveconnect werkte niet meer. Ik heb het opnieuw geïnstalleerd. Nu krijg ik bij opstarten de mededeling "Het programma kan niet worden gestart omdat api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll ontbreekt op uw computer. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren."

Ik heb Tomtom gebeld, maar de telefoon werd niet opgenomen.

Ik heb het probleem gemeld op de website van Tomtom en geklikt op "doorgaan". De website reageerde niet.

De oplossing

Zorg er voor dat mydriveconnect funktioneert.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TomTom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen