Klacht TomTom: Defecte Tomtom Go 51 na een update

Klachtnummer
# 321980
Gebruiker
deGroot43
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij de laatste update van mijn Tomtom Go51 (10/9/2018) middels My Drive Connect heeft de data van de Tomtom server het interne geheugen van de Go gewist en kennelijk beschadigd, want dit geheugen is NIET meer te bereiken.
Diverse mailtjes geven slechts een nietszeggend antwoord en wijzen op de internet snelheid en een virusscanner.
Nu kom ik niet uit een ei, de internet snelheid is meer dan voldoende en uit ervaring weet ik dat de virusscanner even uit moet tijdens de update.
Het geheel is bij Tomtom genoteerd onder incidentnummer 180910-002569.
Tot op heden door Tom geen enkele oplossing aangedragen

De oplossing

Een oplossing zodat de Go weer gaat werken zoals het hoort

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties