Klacht TomTom: Extreem slechte service #refurbished #geen volledige mappen

Erik

Na aanschaf van de tomtom Rider 410 heb ik bij het eerste maal gebruik van het apparaat vocht achter mijn scherm (kan een niet deugdelijk apparaat tussen zitten)
- Vervolgens zeer correct en snel een vervangend toestel toegestuurd gekregen.
- Nu ben ik al mijn wereldkaart/landen opties/service kwijt
- Dit is gedeelte correct aangepast door complete werelddelen toe te voegen aan mijn account.
- De volledige mogelijkheid tot het kiezen van alle beschikbare landen en opties zoals jullie op de site aanbieden ontbreekt nog steeds.
- Bij de vraag waarom ik de camper versie niet meer heb, krijg ik als antwoord dat deze niet compatibel zou zijn. Toch had ik deze optie in het begin wel en maken jullie reclame plus materiaal om de tomtom rider in auto te gebruiken.
- Ik krijg pas bij de 3de keer vragen antwoord of ik een nieuw of refurbished toestel heb ontvangen
- Ik heb ook al 3x gevraagd om contact te krijgen met iemand wie dit probleem wel kan oplossen

Ik hoop dat u kan begrijpen dat wanneer ik een nieuw toestel bij jullie koop, deze 1x gebruik en dan een refurbished terug krijg niet accepteer. Ik hoop ook dat u kan begrijpen dat wanneer ik een vervangend toestel krijg ik de alle mogelijke opties verwacht welke ik ook had toen in het product kocht. Ik word voor mijn gevoel nu al bijna 2 maanden met lapmiddelen bezig gehouden en de route naar een persoon welke dit wel correct kan afhandelen afgehouden. Er word tot op heden na meerdere verzoeken niet eens telefonisch contact gelegd.

Zoals u bovenstaand kunt lezen ben ik netjes gezegd niet tevreden over de service van tomtom op dit moment. Ik verwacht een nieuwe tomtom rider 410 met de volledige toegang tot alle bestaanbare map/service opties welke ik ook had na aanschaf.

Ik verwacht een snelle actie/reactie van jullie, omdat ik nu al bijna 2
maand lang hiermee bezig ben.

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!