Klacht TomTom: gedownloade kaart blijkt na 7 dagen verouderd. moet abonnement nemen voor aanvulling.

Klachtnummer
# 5036
Gebruiker
T. Goes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik koop op 13 mei 2012 een kaart bij Tomtom in de hoop de nieuwste versie te hebben en dat de veranderingen in de A2 op de kaart te hebben. Op 20 mei blijkt dat mijn kaart verouderd is en dat door TomTom geadviseerd wordt een abonnement te nemen op de laatste aanpassingen. Dit wil ik niet. Op 25 mei blijkt mij dat mijn onlangs gedownloade kaart op de A2 ter hoogte van Rosmalen en Eindhoven de weg volledig kwijt raakt. NB deze veranderingen van de A12 zijn al meer dan 1 jaar geleden afgerond. Ik heb een uitgebreide mailwisseling gehad met Tomtom. Daarbij antwoorden zij niet op mijn vragen en krijg ik algemene antwoorden met de strekking. u moet aanvullingen kopen op de door u gedownloade kaart. ook op mijn verzoek omuit coulance dan eenmalige een aanvulling van mijn kaart wordt geantwoord: u moet zich abonneren op de aanvullingen.

De oplossing

Volgens TomTom zijn de aanpassingen op de A2, waarom ik een nieuwe kaart gekocht heb, 10 dagen later in de kaart ( versie 8.90 ) verwerkt.
Ik krijg geen specifieke antwoorden op mijn vragen. Enkel algemene vastgestelde antwoorden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TomTom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen