Klacht TomTom: Geen goede hulp bij oplossen probleem

Klachtnummer
# 360913
Gebruiker
Noortje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na reset van mijn golfhorloge lukt het niet op de golfbanen er weer op te zetten. Als via supportdesk vraag ingediend. Geen enkele reactie, ook niet na reminder. Nergens kan ik vinden hoe tom tom telefonisch te bereiken is. Wat een slechte aftersales :-(

De oplossing

Contact met me opneemt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TomTom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen