Klacht TomTom: Helpdesk helpt me van mijn navigatie af.

Klachtnummer
# 68590
Gebruiker
Hans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Over vier weken vakantie. Even mijn Tom Tom On 3rd edition updaten.
Aansluiten op computer: Tom Tom Home crasht telkens weer.
Helpdesk bellen: u moet uw Tom Tom formateren, als dat niet helpt nemen wij hem in reparatie.
Tom Tom geformateerd. Probleem niet opgelost.
Gegevens nodig voor het in reparatie nemen gemaild.
Antwoord van de Helpdeks: sorry, ik heb gewerkt op de 'automatische piloot'. De Tom Tom One 3rd edition nemen wij niet meer in reparatie.
Ondertussen heb ik dus de harde schijf van mijn Tom Tom door het formateren volledig gewist en heb nu dus geen navigatie meer.
Oplossing van de Helpdeks: koop een nieuwe Tom Tom!
Dat is geen oplossing natuurlijk.

De oplossing

Een werkende navigatiesysteem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TomTom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen