Opgelost door TomTom: Het lukt niet om mijn TomTom start 20 te updaten.

abvant

Ben al dagen bezig om mijn TomTom start 20 te updaten, maar het lukt niet. Krijg steeds de melding: "Deze server is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nogeens". Uiteindelijk My Drive connect verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Krijg nu echter de melding: "Er is iets fout gegaan. Deze service is tijdelijk niet bereikbaar. Probeer het later nogmaals". Lukt me nu dus niet om mijn TomTom verbonden te krijgen met mijn PC. Apparaatbeheer van mijn PC herkent de TomTom wel en geeft aan, dat deze correct werkt. Geprobeerd contact te krijgen met TomTom en dat lukt gewoon niet, niet via de telefoon en niet via email. De site zelf verwijst je naar nieuwe navigatie apparaten, een forum etc. Als je op dat forum klikt, krijgt je een Engelse site.

Dat mijn probleem wordt opgelost en in ieder geval, dat Tom Tom klantvriendelijker wordt!

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

abvant
Tomtom heeft inmiddels een nieuwe update aangeboden. Het installeren daarvan ging nu perfect.👍

Ook een klacht indienen over TomTom?