Klacht TomTom: Lange reparatie van slecht produkt Tomtom Rider

Klachtnummer
# 275310
Gebruiker
Phoenix
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Voor de tweede keer binnen de garantie is mijn Tomtom Rider 40 kapot.
Weer vocht achter het scherm. Legio andere motorrijders hebben last van dit euvel. Niet alleen met de rider 40 maar ook de 400 en hogere modellen.
Reparatie dient volgens tomtom 10 werkdagen te duren. Mijn vermoeden is dat het in totaal een maand (nu al meer dan 3 weken) gaat duren voor er een vervanger of gerepareerde tomtom terug komt.
Deze modellen van de rider zijn ronduit slecht.. Niet de software die is heel goed maar de hardware is het probleem. Het product dient IP7x waterdicht te zijn.
Mooi niet dus!!

Tomtom doet de klacht over het lange repareren af als tja het is druk..
Onzin.. Het duurde al meer dan een week voor het apparaat was afgehaald bij de UPS balie.
Nooit geen TomTom meer... :(

De oplossing

Nieuwe betere Tomtom of geld terug ook van het slot op de motor.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TomTom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen