Klacht TomTom: Na 4 keer,nog gehoord,nog tijdig geïnformeerd,nog geholpen met bestelde product.k

Klachtnummer
# 342061
Gebruiker
G.A.J. Kiefte
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Incident: 190102-002981 Tomtom 6200 Besteld 19 12 18/betaald/niet geleverd/Geen service/Geen contact per email mogelijk

De oplossing

-Antwoord op het voorval krijg
-Uitleg over de voorval en over het afschepen van de klantenservice 10 minuten voor sluiting dat het antwoord op het moment getypt wordt (geen antwoord)
-Excuses en een schade vergoeding (Ik heb nog steeds niet de Tomtom; wel nodig) en kan het geld hiervoor geen 2 keer besteden.
-Heb de Tomtom nodig voor maandag a.s. nodig en klachten email is onmogelijk!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TomTom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen