Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht TomTom: Na 4 keer,nog gehoord,nog tijdig geïnformeerd,nog geholpen met bestelde product.k
Details
De klacht
Incident: 190102-002981 Tomtom 6200 Besteld 19 12 18/betaald/niet geleverd/Geen service/Geen contact per email mogelijkDe oplossing
-Antwoord op het voorval krijg-Uitleg over de voorval en over het afschepen van de klantenservice 10 minuten voor sluiting dat het antwoord op het moment getypt wordt (geen antwoord)
-Excuses en een schade vergoeding (Ik heb nog steeds niet de Tomtom; wel nodig) en kan het geld hiervoor geen 2 keer besteden.
-Heb de Tomtom nodig voor maandag a.s. nodig en klachten email is onmogelijk!
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.