Klacht TomTom: Navigatiesysteem herkent de kaarten niet

Klachtnummer
# 17726
Gebruiker
Ronald Bergsma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In bezit van Tom Tom One New Edition met probleemloze functie tot na upgrade 2 jaar geleden.
Na de 2e upgrade kan het apparaat geen kaarten meer vinden, terwijl bij aansluiting op mijn laptop er nog een bestand van 600,8 MB in moet zitten en er geen nieuw bestand bij kan.
Blijkbaar heeft er met de 2e upgrading geen juiste vervanging van de kaarten plaats gevonden
Na digitaal contact met Tom Tom klantenservice geeft men aan, dat gezien de leeftijd van het systeem er geen service meer verleend kan worden.

De oplossing

Graag resetten van mijn navigatiesysteem, zodat ik het weer kan gebruiken.
Heb op dit moment een abonnement voor upgrading, maar kan er geen gebruik van maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TomTom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen