Klacht TomTom: SD kaart leeg na verplichte WNRO update voor 6 april 2019

ygeffens

Ik krijg een brief met de melding dat updaten noodzakelijk is voor 6/4/19 om de navigatie verder te kunnen gebruiken.
Ik kies de link waar ze naar verwijzen: http://nl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/16627/locale/nl_BE
Ik ben mac gebruiker. Ik download de mac app. Plaats de kaart, TomTomHome herkent de SDkaart niet, Finder ziet wel alles staan. Meerdere malen herinstall gedaan. Geen oplossing. Kaart terug in de auto geplaats. Auto zegt dat er geen kaarten zijn gevonden. Klanten dienst zegt dat je de app voor mac wel kan downloaden, maar daarmee kan je geen updates uitvoeren (begrijpen wie kan). Kaart is leeg, en geen navigatie mogelijk.

mijn email adres is tevens mijn account bij TomTom.
Ondanks duidelijk aan te geven dat ik mac gebruiker ben blijven ze dit negeren, en sturen ze me een procedure door voor Windows.

Hun referte nummer: 190314-004069

2 telefoongesprekken gehad, waarbij de 2de (Tina) nog arroganter was dan de eerste, ze heeft gewoon ingehaakt.

Ik wens terug een werkende kaart, desnoods sturen ze me een nieuw kaartje op, maar ik wens er niet voor te betalen. De software heeft mijn navigatiekaartje stuk gemaakt (de inhoud).

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TomTom?