Klacht TomTom: Slecht contact van TomTom klantenservice v.w.b.Garantie gevallen.

Klachtnummer
# 299795
Gebruiker
Martin220967
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In september 2017 een TomTom Spark sporthorloge gekocht.
In februari 2018 is het bandje gescheurd.
Op 23 februari heb ik via mijn TomTom account mijn klacht gemeld.
Op 26 februari heb ik antwoordt gehad met een referentie nummer.
Het antwoordt luidde:

Referentienummer: 180223-003370

U hebt onlangs contact opgenomen met de TomTom Customer Care. Hieronder vindt u een overzicht van uw vraag en ons antwoord daarop.

Maria Esther M.R. (ES/PT), 26-02-2018 02:16 PM

Geachte heer de Geus,

Hartelijk bedankt voor uw contact met onze afdeling Customer Care. Het referentienummer voor uw vraag is 180223-003370.

Ik heb de vervangende band voor uw TomTom horloge aangevraagd, deze zal naar het opgegeven adres opgestuurd worden. Uw referentienummer voor deze aanvraag is .

U kan het vervangende bandje per post binnen 15 tot 20 werkdagen verwachten.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd. Mocht u aanvullende vragen of suggesties hebben, reageert u dan op deze e-mail zoals onder de stippellijn staat uitgelegd. Ik help u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Maria Esther M.R.
TomTom Customer Care Team.

Ondertussen 31 werkdagen en 2 mails en verschillende keren gebeld (waar je niemand bij aan de lijn krijg alleen een irritant wachtmuziekje) verder.
Nog steeds GEEN nieuw bandje en GEEN antwoordt op mijn mail.

De oplossing

In ieder geval een nieuw horloge bandje.
Maar ook eens een keer een fatsoenlijk antwoord, excuses en een compensatie voor het lange wachten en het niet reageren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TomTom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen