Klacht TomTom: slechte instalatie tomtom

M. Oosterhof

Beste mensen. op 2 februari 2018 heb ik een nieuwe tomtom go besteld via de garage. Het installeren ging eigenlijk helemaal niet. Na heel veel ellende heb ik deze terug gebracht en ik heb nu een nieuwe ontvangen.tg5403p01546.
Eerlijk gezegd weer een slechte ervaring. de aansluiting van de tomtom en de computer wiegend constant en komt bijna niet tot een verbinding, uit eindelijk is het gelukt, alleen verder installatie moeizaam.
De oude tomtom werkte vele malen beter en was gemakkelijker. De mogelijkheden zijn nu minder en alleen te verkrijgen door te betalen.

Dan heb ik in december 17 december 2017 zie brief 180209-002602 bestelling 406737176. Deze speeed cameras-europa heb ik nog nooit kunnen instellen..
Ik heb toen wel contact met u opgenomen alleen het is tot nu toe niet meer gelukt.
Ik mag verwachten van een tomtom van 385,00 toch wel meer kwaliteit verwachten . Met een telefoon gaat het nog beter, dit kan en mag toch niet.

Graag reactie.

groet Ria Oosterhof
Beukmolen 86
3352ad Papendrecht

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!