Klacht TomTom: Slechte navigatie tomtom

P. van Vijfeijken

OMSCHRIJVING KLACHT
Hallo
Ik heb sinds een week of 6 de tomtom vrachtwagen navigatie 7250.
Dit is een zeer slecht product, niks dan ellende en stress. Ik ben twee keer bij de leverancier geweest of de instellingen wel goed stonden en beide keren staat volgens hem goed ingesteld. Toch stuurt de nav mij vaak over een binnenweg, terwijl er een goede en brede weg beschikbaar is. De nav liet me ook een keer 25 km omrijden en kwam uit voor een brugje van 3 ton in Westerbeek. Ik rijd veel in steden en dan laat hij me veel te vroeg over binnenwegen rijden die veel te smal zijn. Ik heb hem op de "bus" staan met hoogte 3.80, breedte 2.55 en lengte 10 meter. Als ik hem op "vrachtwagen" zet is het nog slechter. Bij tomtom zegt men, een foutje kan altijd. Een andere medewerker van tomtom zegt, dat een kabel die in de vrachtwagen is ingebouwd van een vorige nav, niet goed is en weer een ander zegt: heeft er niks mee te maken.
Ik krijg er hoge bloeddruk van. Niks dan ellende en tomtom doet verder niks.
hopende U voldoende te hebben geïnformeerd, wacht ik op een reactie over wat ik kan verder kan doen.
Groetjes Piet

geld terug voor een andere

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TomTom?