Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht TomTom: Tom-Tom geeft geen garantie op barst in touchscreen van nieuwe Tom _Tom
Details
Klacht
Op 14 mei van dit jaar krijg ik voor mijn verjaardag een TomTomGO 50.Op 27 mei wordt er een snoertje onder het dashbord van de auto gemonteerd zodat de TomTom met het zuignapje keurig op de vooruit kan worden geplaatst.
Op 3 juni probeer ik de Tom-Tom voor de tweede keer uit. Terwijl ik de Tom Tom op de voorruit wil plaatsen met het zuignapje hoor ik "KNAK". Er zit een barst in het scherm.
Ik de bel de klantenservice van Tom-Tom gebeld.
Eerste reactie:"Dan heeft U hem laten vallen." NEE "Dan bent U er op gaan zitten." NEE!!!
1x gebruikt. 2de keer al kapot. Ik heb de Tom -Tom voor reparatie opgestuurd. Nog in de originele verpakking.
Inmiddels is de Tom Tom gerepareerd en terug.
Reparatiekosten 105€. Geen enkele tegemoetkoming van Tom-Tom.
Gewenste oplossing
Ik wil het geld voor de reparatie terug. Of op zijn minst een tegemoetkoming van Tom-Tom. Voor dit duur uitgevallen verjaardagscadeau.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.