Klacht TomTom: Tom Tom update

Paul

Vandaag ontving van Tom Tom via een attente e-mail de uitnodiging om mijn Tom Tom te updaten: 'Er is een belangrijke update beschikbaar
Download de nieuwste QuickGPSFix-update en installeer deze op je persoonlijke navigatiesysteem.'
Na enkele uren achtereen op verschillende computers en verschillende besturingssystemen om via TomTom Home mijn Tom Tom One te updaten, blijft het maar maar foutmeldingen regenen. Ook alle hersteladviezen (verwijderen en opnieuw installeren programma) opgevolgd. Een klein probleem is dat ik mijn wachtwoord ben vergeten. Via het programma zou ik dat middels 'wachtwoord vergeten' eenvoudig moeten kunnen herstellen. Maar ook daar strandt het proces. Al met al om moedeloos van te worden.

Werkend Tom Tom Home en herstel inlog-gegevens zodat ik snel profijt van de update kan hebben.

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Paul
    Uiteindelijk bleek dat een storing (website) het probleem veroorzaakte. Helaas werd dat niet direct online duidelijk gemaakt. Verder is het lastig om een klacht bij Tom Tom in te dienen. Het lijkt erop of dat bewust omslachtig is gemaakt.

Paul

Ook een klacht indienen over TomTom?