Klacht TomTom: Tom Tom update

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 159386
Gebruiker
Paul
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag ontving van Tom Tom via een attente e-mail de uitnodiging om mijn Tom Tom te updaten: 'Er is een belangrijke update beschikbaar
Download de nieuwste QuickGPSFix-update en installeer deze op je persoonlijke navigatiesysteem.'
Na enkele uren achtereen op verschillende computers en verschillende besturingssystemen om via TomTom Home mijn Tom Tom One te updaten, blijft het maar maar foutmeldingen regenen. Ook alle hersteladviezen (verwijderen en opnieuw installeren programma) opgevolgd. Een klein probleem is dat ik mijn wachtwoord ben vergeten. Via het programma zou ik dat middels 'wachtwoord vergeten' eenvoudig moeten kunnen herstellen. Maar ook daar strandt het proces. Al met al om moedeloos van te worden.

De oplossing

Werkend Tom Tom Home en herstel inlog-gegevens zodat ik snel profijt van de update kan hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Paul
    Datum
    Uiteindelijk bleek dat een storing (website) het probleem veroorzaakte. Helaas werd dat niet direct online duidelijk gemaakt. Verder is het lastig om een klacht bij Tom Tom in te dienen. Het lijkt erop of dat bewust omslachtig is gemaakt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paul
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over TomTom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen