Klacht TomTom: Tomom zomeractie 2019 misleidend en nooit instamax camera ontvangen

S.W. Franklin

In juli 2019 kocht ik via Bol.com een tomtom navigatiesysteem en ik zou een een gratis instax mini camera erbij ontvangen vanwege de zomeractie Ik deed het nodige: factuur uploaden en alle info aanvullen.Ik heb een mail ontvangen dat mijn registratie was goedgekeurd en dat de camera naar mij zou worden opgestuurd.Toen de camera aan huis werd geleverd was ik helaas al op reis.
Direct na thuiskomst stapte ik naar het afhaalpunt, maar bleek dat het pakket reeds na 2 dagen werd teruggezonden naar Madrid (Mediapost internationaal). Klantenservice van DPD meldde dat de verzender weer contact zou opnemen.
Ik nam al ettelijke keren contact op met TomTom, maar ik hoor steeds dat zij niet kunnen helpen en dat de actie al verlopen is. het is wel gelukt email contact te leggen, maar ik krijg steeds flauwekul antwoorden terug en wordt me steeds om meer gegevens gevraagd. Eerst verwezen naar clientservice@gotoclient.com, maar die geeft alleen aan dat zomeractie is verlopen. Ook DPD zegt dat het pakket uit hun handen is en terug is naar Madrid. Het komt op mij nu over als misleiding bij de verkoop. Op de site klacht.nl zag ik precies dezelfde klacht.

Ik vind het jammer nergens gehoor te vinden om dit probleem op te lossen. Het is steeds meer een principe kwestie aan het worden. Ik vraag van Tomtom dat ze alsnog de camera leveren met hun excuses.

Ik zou gaag zien dat er een adequate klachtafhandeling komt, dat ik niet meer van het kastje naar de muur wordt gestuurd en dat ik alsnog de instamax camera ontvang met excuses.

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TomTom?