Klacht TomTom: TOMTOM gerepareerd maar ik moet wel een nieuwe dashboard mount kit kopen

Klachtnummer
# 76111
Gebruiker
Tomtom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb m’n 1 jaar oude TOMTOM opgestuurd ter reparatie onder nummer DER4932158, waarschijnlijk was het apparaat zo kapot dat men een nieuwe stuurde. Echter met de standaard bevestiging voor aan het raam, terwijl m’n oude een bevestiging voor het dashboard bevatte. Toen ik daar op reageerde bij ene Nathascha werd me medegedeeld dat ik m’n TOMTOM maar had moeten opsturen zonder deze bevestiging. Daar de garage waar ik m’n auto kocht het dashboard kit heeft gemonteerd incl ook de aankoop van de TOMTOM, nam ik aan dat dit een vast onderdeel was. Immers waarom stuurt men dan bij deze nieuwe, de bevestiging voor aan het raam dan wel ?????

De oplossing

Ik heb onder ordernummer 330830072 een nieuwe kit moeten kopen, dat ik onterecht vind. Dus wil ik mijn geld terug, ik voel me gewoon belazerd !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TomTom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen