Klacht TomTom: TomTom Go6000 werkt niet naar behoren sinds update 17 september 2015

C.J. Nieuwenhuizen

TomTom Go 6000 behoort spraakgestuurd te werken maar sinds de laatste update is dit zeer gebrekkig geworden zoniet onmogelijk, terwijl dat voor mij het beste verkoop argument was om deze dure TomTom aan te schaffen dit in verband met het missen van een oog. Ik heb van alles geprobeerd te doen wat de service-afdeling van TomTom mij voorstelde maar niets hielp en kreeg verder als antwoord: Jammer meneer Nieuwenhuizen, pech gehad u zult moeten wachten, er is verder geen oplossing voorhanden voor dit probleem.

De oplossing die ik aangedragen heb is om voorlopig terug te gaan naar voor de update van 17 september maar volgens TomTom is dit niet mogelijk en verder is er geen enkele medewerking vanuit TomTom voor een oplossing dan alleen het intikken van de eventuele bestemmingen.

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

C.J. Nieuwenhuizen
    Na ongeveer twee en een halve maand een nieuwe update ontvangen en werd daarmee mijn klacht verholpen.

C.J. Nieuwenhuizen

Ook een klacht indienen over TomTom?