Klacht TomTom: TomTom laat mij in de steek

Klachtnummer
# 124762
Gebruiker
Fransvn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik rijd een Renault Scenic met ingebouwde TomTom-navigatie (juli 2011).
Op 21mei 2014 kocht ik een update (4 x) voor een jaar. Kosten € 71,96. (invoicenummer EU2014-0452528)
Alle updates gaven problemen bij zowel het uploaden op mijn laptop Dell XPS 17 als het inlezen in de navigatie in de Scenic. (Referentienummer 140901-003568, Incident: 140901-003568, Incident: 150124-001984). Laatste: 150815-001373.
De laatste update las ik in juni 2015 in. Op 11 juni 2015 gingen wij voor 5 weken op vakantie naar Frankrijk.
De vernieuwde TomTom liet ons volkomen in de steek en stuurde ons met de caravan op bijna onbegaanbare landwegen.
Het leek alsof de navigatie had gekozen voor de kortste in plaats van de snelste route. (Omgeving Vesoul en Besançon).
Een bron van ergernis. Daar had ik de updates niet voor gekocht.
Ik ben van mening dat TomTom een slechte prestatie heeft geleverd en verwacht het aankoopbedrag ad € 71,96 terug.

De oplossing

Ik verwacht mijn aankoopbedrag van € 71,96 terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TomTom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen