Klacht TomTom: TOmTOM overtreedt de AVG

Klachtnummer
# 320684
Gebruiker
A.Boerman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een nieuwe TOMTOM Start 52 gekocht en toen ik daarmee speelde heeft dit apparaat al mijn contacten overgezet. Nu staan opeens allerlei privacy gegevens onbeschermd op mijn TOMTOM routeplanner Ik kan nl geen wachtwoord activeren. Ik wil de contacten verwijderen, maar dat lukt me niet. TOmTOM heeft op haar site geen ruimte om een email te sturen of te bellen. Ik denk dat TOMTOM hiermee de AVG overtreedt en ik wil graag weten hoe ik de gevoelige adressen kan verwijderen, dan wel een veilig wachtwoord kan activeren.

De oplossing

Mij vertellen hoe ik mijn contacten in een keer kan verwijderen van de routeplanner
Mij vertellen hoe ik selectief adressen kan toeveoegen
De software aanpassen dat een wachtwoord mogelijk wordt
Zijn policy wijzigt zodat dit niet meer automatisch gebeurt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties