Klacht TomTom: Tomtom voucher niets waard, jammer

Klachtnummer
# 325381
Gebruiker
Patrick P.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb meegedaan met een Tomtom onderzoek en daarmee een voucher verdiend. Deze voucher (75 euro) zou inwisselbaar bij een order vanaf 100 euro. Ik heb toen op telefonisch advies van een Tomtom medewerker 2 artikelen gekocht (1 van 80 euro, 1 van 130 euro). De voucher werd als korting van het totaalbedrag gehaald. Factuur later ontvangen en daar blijkt de volledige 75 euro van het product van 130 euro afgehaald te zijn. Ik zou de voucher ook niet meer terug krijgen want deze is gebruikt. Dit ondanks dat ik nog in mijn 2 weken bedenktijd zit. Tomtom behandelt mij absoluut niet als klant en al helemaal niet klantvriendelijk. Stank voor dank.

De oplossing

Ik wil het product van 80 euro houden en het product van 130 euro retourneren. Ik betaal daarom naast de cadeaubon 5 euro bij.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TomTom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen