Klacht TomTom: Totaal geen service.

Klachtnummer
# 464432
Gebruiker
kees van welij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn tomtom is van het ene moment op het andere moment defect geraakt. Totaal geen contact kunnen krijgen met de serviceafdeling van Tomtom. Uiteindelijk toch mijn klacht kunnen neerleggen. Na lange tijd te hebben gewacht eindelijk een mail vanuit het Engels in het Nederlands gekregen, doch daar had ikk niets aan. Als ik de beoordelingen lees op Trustpilot kan is het een slecht bedrijf aan het worden. Ik koop dus nooit meer een tomtom om problemen en gezeur te voorkomen. Geen zin in. Tomtom is ongeveer 3 jaar oud en niet vaak gebruikt.

De oplossing

Zorgen dat mijn Tomtom weer gerepareerd wordt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TomTom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen