Klacht TomTom: verkeerde bestelling ontvangen

Klachtnummer
# 179854
Gebruiker
kyesco
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een raamhouder besteld bij tomtom , maar krijg een oplader thuisgestuurd ?
na contact met tomtom moest ik deze terug sturen, ik moest labels uitprinten en die op het pakketje plakken om terug te sturen, ik naar het postkantoor blijken dit de verkeerde labels,

weer gebeld nu wel de goede labels , maar na 3 weken en vele telefoontjes en op en neer naar het postkantoor nog steeds geen houder, erg slechte services , en de vakantie is weer voorbij.

De oplossing

gewoon compensatie voor gemaakte kosten en tijd ,en in het vervolg beter met dit soort fouten omgaan , de klant kan er niets aan doen dat het verkeerde product wordt geleverd,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TomTom?