Klacht TomTom: Wacht op GPSsignaal. Volledig de weg kwijt.

L.C. Heusdens

Geen of veel wachten op GPSsignaal.
Na aanschaf direct binnen een paar dagen opgegeven dat de navigatie start 25 niet goed functioneert. Veel heen en weer contacten met fabrieksinstellingen. Zonder resultaat. Regelmatig contacten gehad en nu na 14 maanden eindelijk een reparatie, echter nog steeds zonder resultaat. Ik heb nu een nieuwe kunnen kopen met 25% korting. Waarom krijg ik geen nieuwe met bijbetaling van het verschil?
Uiteraard had de reparatie of andere afhandeling al veel eerder moeten gebeuren.

Nu ik al een nieuwe bij TomTom heb gekocht met 25 % korting verwacht ik een betere afhandeling met een goede tegemoetkoming, Als er alsnog een nieuwe wordt geleverd graag het betaalde bedrag retour en anders in ieder geval alleen een bijbetaling op de nieuwe navigatie
Ik hoop na eerst al een week, daarna veel ergenis en irritatie de volgende maanden op een duidelijk antwoord met een goed resultaat.

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TomTom?