Klacht TomTom: Wacht op GPSsignaal. Volledig de weg kwijt.

Klachtnummer
# 267134
Gebruiker
L.C. Heusdens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen of veel wachten op GPSsignaal.
Na aanschaf direct binnen een paar dagen opgegeven dat de navigatie start 25 niet goed functioneert. Veel heen en weer contacten met fabrieksinstellingen. Zonder resultaat. Regelmatig contacten gehad en nu na 14 maanden eindelijk een reparatie, echter nog steeds zonder resultaat. Ik heb nu een nieuwe kunnen kopen met 25% korting. Waarom krijg ik geen nieuwe met bijbetaling van het verschil?
Uiteraard had de reparatie of andere afhandeling al veel eerder moeten gebeuren.

De oplossing

Nu ik al een nieuwe bij TomTom heb gekocht met 25 % korting verwacht ik een betere afhandeling met een goede tegemoetkoming, Als er alsnog een nieuwe wordt geleverd graag het betaalde bedrag retour en anders in ieder geval alleen een bijbetaling op de nieuwe navigatie
Ik hoop na eerst al een week, daarna veel ergenis en irritatie de volgende maanden op een duidelijk antwoord met een goed resultaat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TomTom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen