Klacht TomTom: Ze vragen 75euro reparatiekosten

Klachtnummer
# 9783
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

TomTom 2jaar geleden gekocht...is amper gebruikt en is nu kapot....contact gehad met TomTom en ze rekenen 75 euro reparatiekosten!Verder was er geen optie...we hebben wel ondersteuning gehad maar dat hielp niet.

De oplossing

Ik verwacht van TomTom een nieuw navigatiesysteem omdat hij amper gebruikt is...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TomTom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen