Klacht TomTom: Zeer slechte service/ondersteuning!

Klachtnummer
# 365841
Gebruiker
TombRaider
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na telefonische melding van een fout in hun flitsinformatie werd verteld dat dit een bekend is. Kon niet geholpen worden omdat systeem plat lag. Geadviseerd om dit later nogmaals te proberen. Let we dat dit een betaalde service is. 2 dagen pater gebeld en medewerker was niet bekend met de, in mijn geval, mobiele applicatie van de TomTom Go. Moest dit maar via de site proberen. Wederom gebeld en andere medewerker die mij eveneens vertelde dat dit een bekend probleem was/is. Zou dit intern bespreken hoe dit opgelost zou gaan worden(?) Ik zou hierover gemaild worden. Op mijn vraag naar haar naam kreeg ik alleen als antwoord dat dit onder aan de mail zou staan. Geen mail gekregen en na weer geprobeerd hebben te bellen blijken ze telefonisch niet meer bereikbaar te zijn! Negatieve reactie ingediend in de app store die niet geplaatst word! Dagen later pas een reactie dat ik de app maar opnieuw moet installeren. Geen vergoeding, niets! Reactie in Appstore nog steeds niet geplaatst...

De oplossing

Zorgen voor snelle(re) en correcte ondersteuning bij een betaald product.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TomTom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen