Klacht TomTom: zie boven

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 383704
Gebruiker
Jos Conradi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al vele weken kan op de Go 6200 wifi niet meer updaten. Er verschijnt regelmatig een boodschap op het scherm "Oeps enzovoorts" Bij tel.informatie krijg ik steevast als antwoord "we hebben een probleem" Ik heb zelf getracht middels resetten een oplossing te creëren, maar met de Oeps ligt mijn navigatie er uit en kan deze niet meer gebruiken. Slechte service!! Kunt u eens aan de bel trekken?

De oplossing

Een oplossing van het probleem aangeven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TomTom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jos Conradi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over TomTom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen