Klacht Ton buijzen sport: Niet geleverde bestelling, beloftes niet nagekomen

Klachtnummer
# 8800
Gebruiker
Mark
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23 juni 2012 via de webshop van Ton Buijzen Sport een bestelling gedaan van een racket en grip welke op 25 juni 2012 als vooruitbetaald werd bevestigd. Hierna niets vernomen en begin juli 2012 ik naar de levering heb gevraagd. Op 11 juli 2012 via mail de belofte gekregen dat de bestelling 13 juli 2012 afgeleverd zou worden. Nadat dit niet was gebeurd verschillende malen getracht contact op te nemen. Ton stelde een ander racket voor, wat ik heb geweigerd en om restitutie van het betaalde bedrag gevraagd. Dit heeft hij beloofd, maar wederom niet gedaan, wat past in het beeld dat hij herhaaldelijk belooft om terug te bellen en dat vervolgens nooit doet. Inmiddels meer als een maand verder beantwoort Ton Buijzen de telefoon (zowel mobiel als vast) niet meer en reageert hij nergens meer op.

De oplossing

Directe restitutie van het per bankoverschrijving vooruit betaald bedrag a € 113,95.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ton buijzen sport hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ton buijzen sport?