Klacht Ton de Gunst: Firma de Gunst komt zijn afspraken niet na en heeft ellendig lange levertijden.

Klachtnummer
# 254895
Gebruiker
A
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Firma de Gunst Glas Schilder en Stucwerk komt zijn afspraken niet na en heeft ellendig lange levertijden.
Woensdag 18 januari hebben ze de te vervangen roosters en ramen opgemeten. Pas in week 6 konden de roosters en ramen worden geleverd. Zelf moeten bellen in week 7 om afspraak in te plannen. 24 februari zouden ze eindelijk worden geplaatst. Dag vrij gehouden daarvoor. 22 februari werd ik gebeld of het misschien op 23 februari kon. Hoe eerder hoe beter zei ik. 23 februari 9.00 gebeld door de Gunst (10.00 zouden ze komen) Ze zeiden dat ze niet de ramen hadden en dat ze dit bij hun leverancier gingen navragen. 13.00 zelf moeten bellen. Ze zeiden dat ze de ramen niet hadden en opnieuw moesten bestellen. Belachelijk. Nu al 2 ochtenden vrij gehouden voor een afspraak die steeds word veranderd/afgezegd. Zeggen nu dat ze opnieuw de ramen moeten bestellen en het weer een week duurt voordat de ramen binnen zijn en geplaatst kunnen worden. Op zijn vroegst dus 3 maart. Schandalig

De oplossing

Gedegen excuses en compensatie voor de verloren tijd en onnodig ingeplande afspraken. Uiteraard zo snel mogelijk het plaatsen van ramen en roosters

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ton de Gunst hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ton de Gunst?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen