Klacht Ton van Mierlo keukens Breda: Ton van Mierlo keukenleverancier komt afspraken niet na en reageert niet op verzoek contact.

G. Maas

Keuken leverancier komt afspraken niet na en reageert niet meer op telefoontjes en email.

Onze huidige keuken is 20 jaar oud en nog in prima conditie. Wel zijn we toe aan een nieuwe koel/vriescombinatie, waarvoor een keukenkast moet worden aangepast. Tegelijker tijd willen we twee kleine reparaties laten uitvoeren.

Begin november 2016 bezochten wij de showroom van Ton van Mierlo in Breda.

Na een bezoek bij ons thuis om alles op te meten sluiten we op 17 november 2016 een overeenkomst met Ton van Mierlo. Hoewel in de offerte een levertijd van 6-8 weken wordt genoemd, spreekt hij de verwachting uit, dat een en ander geleverd en gemonteerd kan gaan worden vóór kerstmis. Tegen onze gewoonte in toch een aanbetaling gedaan van € 1113 op een totaal bedrag van ca € 3500.

Tegen kerst bellen we geregeld en krijgen we van medewerksters te horen da zij het nazoeken en dat we worden teruggebeld. Terugbellen gebeurt nooit. Kerst 2016 verstrijkt. (We denken nog: bedoelde hij kerst 2017?)

Op 17 februari 2017 gaan we naar de showroom en zien daar Ton van Mierlo, die on heel charmant en attent te woord staat: Hij had net te horen gekregen dat de kastdeurtjes door de fabriek in productie genomen waren en bij hem op 6 maart geleverd zouden worden. Dus ter plekke een afspraak gemaakt om op 10 maart om 10 uur langs te komen voor levering en montage.

Op 10 maart taal nog teken. Geen Ton van Mierlo of medewerker op de stoep.

Telefoon wordt niet opgenomen en email wordt niet beantwoord.

Op 10 maart aan het einde van de middag een ingebrekestelling gestuurd. We hopen er het beste van….

Vóór 24 maart levering van koel/vriescombinatie en montage van kast en deurtjes of geld terug.

Wij vinden dat Ton van Mierlo keukens Breda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ton van Mierlo keukens Breda?