Klacht Tonershop.nl: Partiële levering van bestellingen
Details
De klacht
Onlangs ontving ik een email van Tonershop met een "Gratis Pak Papier + Gratis Verzending actie". Tonershop vermeld uitdrukkelijk dat je daarmee een korting krijgt van 8,45 euro. De actie geldt, zo wordt in de email vermeld, bij bestellingen vanaf 20 euro. Noch uit de email, noch uit de algemene voorwaarden blijkt van overige voorwaarden (bijv. dat slechts eenmaal per huishouden van het aanbod gebruik gemaakt mag worden o.i.d.). Ik heb drie maal een bestelling geplaatst met gebruikmaking van de van toepassing zijnde kortingscode. Ieder van de drie bestellingen betrof een bestelling van producten met een waarde van meer dan 20 euro. Bij ontvangst bleek dat Tonershop slechts eenmaal een pak papier heeft meegezonden.Ik heb met Tonershop zowel telefonisch als per email contact gehad, omdat ik van oordeel ben dat Tonershop ook bij de andere twee bestellingen een pak papier had dienen mee te zenden. Tonershop weigert dat echter en beroept zich op het standpunt dat er misbruik van de actie is gemaakt. Ik vind die kwalificatie bijzonder zwaar en bovendien diskwalificerend naar mij als klant, die te goeder trouw bestellingen plaatst bij Tonershop en er gerechtvaardigd op mag vertrouwen dat bestellingen die geplaatst worden in lijn met de door Tonershop zelf gestelde voorwaarden, worden gevolgd door de daarbij behorende tegenprestatie (levering van de bestelde producten+pak papier+gratis verzending, voor ieder van de drie bestellingen).
De oplossing
Ik wens dat Tonershop alsnog de twee ontbrekende pakken papier nazendt en in de toekomst nadrukkelijk alle voorwaarden die zij van toepassing acht, opneemt in de actie-mails die zij aan klanten sturen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.