Klacht Tonny Keijzers Auto's: Misleidende aktie aanbiedingen en niet nakomen toezeggingen

Peters

Waardeloos. Lokt met misleidende actieteksten en komt deze toezeggingen niet na.

Lees: Minimaal € 2.000,- inruil of een inruilbonus van € 2.000,- boven de koerslijst. Krijg minimaal € 2.000,- voor uw auto of kies voor de inruilbonus van € 2.000,- boven de koerslijst. Niets in te ruilen? Geen probleem! U krijgt deze dagen tot wel € 1.000,- voordeel op al ons aanbod.

Alleen bij aankomst zijn er zogenaamde voorwaarden waardoor er geen Minimaal € 2.000,- inruil wordt gegeven en zijn de prijzen op internet niet de juiste maar beduidend lager dan in showroom welke niet op de site vermeld zijn op staan.

Telefoongesprek opgenomen en print website gemaakt waarin duidelijk wordt welke praktijken men er op na houdt om consumenten te lokken en te misleiden.

Ook gemeld dat het telefoongesprek werd opgenomen en daar was men niet zo heel erg blij mee en uiteraard niet van gediend. Wat verrassend van ze.

Dat aktie zoals aangegeven wordt nagekomen tegen de getoonde verkoopprijzen op de website.

Beste meneer Peters,

Bedankt voor uw melding. Jammer dat u niet tevreden bent over onze acties. Er is door ons direct actie ondernomen om deze onduidelijkheden in de toekomst te voorkomen.

Wat betreft het verschil in prijs: de prijzen welke wij op het internet communiceren zijn, zoals vermeld, onze “bodemprijzen”. Wanneer u ons volledige full- servicepakket wenst zijn onze prijzen in de showroom van toepassing.

Peters
    Uit antwoord blijkt dus dat de klacht gegrond was en bij aankomst niet werd nagekomen. Daarnaast wilde ik helemaal geen full- servicepakket dus dat is niet van toepassing. Mis de oplossing voor mij in het antwoord. Waarom niet als een volwassen kerel fout erkennen en de deal sluiten zoals voorgesteld. Tonny Keijzers profileert zich zowel op TV als in advertenties als het meest ideale betrouwbare servicegerichte autobedrijf van Nederland maar ernaar handelen nu doen jullie niet.
    Beste meneer Peters,

Wij willen u graag uitnodigen om langs te komen in onze showroom.
    De verkoper waarmee u heeft gesproken, Charles Kipp, wil graag kijken wat hij voor u kan betekenen.

Tonny Keijzers Auto's

Ook een klacht indienen over Tonny Keijzers Auto's?